לקבלת טיפים "לזוגיות מתגמלת" חינם, הירשם
* שם
  טלפון
* דוא"ל
  הערות
*קוד אבטחה
 

פסיכותרפיסטית

 

בדרך כלל כששואלים במה אני עוסקת, אני עונה קודם כל: פסיכותרפיסטית. עם זאת, במשפט הבא אני כבר מפרטת, שלא מדובר במענה של פסיכותרפיה נטו, אלא בברוטו רחב, שכולל ניסיון, מיומנויות וכלים, המסייעים לי לאבחן את המטופל באופן המהיר והמדויק ביותר, ולספק לו את המענה הנדרש בהתאם.  
מהי פסיכותרפיה ומהו תפקידה של פסיכותרפיסטית? פסיכותרפיה משמעה טיפול נפשי או טיפול רגשי, שמשתמש בכלים פסיכולוגיים על מנת לפתור מצוקות נפשיות, משברים והפרעות רגשיות והתנהגותיות. פסיכותרפיה הינה תהליך הדרגתי ומעמיק, בעל השפעה לטווח הבינוני והארוך. תפקידי כפסיכותרפיסטית הוא לסייע למטופליי להתמודד עם טראומות ופצעים נפשיים, ולעזור להם להשתקם, כך שישובו לתפקוד רגיל ובריא ולאהבה והכלה עצמית. בתור פסיכותרפיסטית אני ניגשת לכל טיפול בגישה של "להיות שם בשביל המטופל", לבנות עימו יחסי אמון וקרבה, לגלות כלפיו אמפתיה, להקשיב לו ולתת לו דרך לבטא את עצמו ולחשוף את נפשו במלוא הביטחון. לשם כך אני משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות שונות ובכלים שרכשתי במשך שנים.
לכל איש מקצוע יש ייחוד ויתרון משלו. אצלי הדבר מתבטא בכך שאני פסיכותרפיסטית פלוס. מעבר להכשרתי וניסיוני בתחום הפסיכותרפיה, אני נעזרת במהלך הטיפולים במיומנויותיי כמאבחנת כתבי יד וציורים (ראו: פענוח כתב יד)  וכמורפופסיכולוגית (קריאת תווי פנים). כלים אלו מסייעים לי לזהות במהרה את מרכיבי אישיותו של המטופל, הכוחות הפנימיים שלו שבעזרתם ניתן לקדמו, והמחסומים שעלינו להסיר בדרך. אבחון מהיר כזה חוסך מספר פגישות, ומקדם את הטיפול כבר בשלביו הראשונים. בנוסף, עם התמחותי בטיפול זוגי ומשפחתי, ביכולתי לאבחן במדויק בעיות הנובעות על רקע של זוגיות או חיפוש אחר זוגיות, ולראות את התמונה הרחבה והמערכתית, בה ממוקם המטופל במשפחה הגרעינית והמורחבת.
 

 

 
עיצוב ובניה שטיבל.קום