לקבלת טיפים "לזוגיות מתגמלת" חינם, הירשם
* שם
  טלפון
* דוא"ל
  הערות
*קוד אבטחה
 

מאמנת אישית

 

בעידן הנוכחי, בעולם מלא נתיבים ואפשרויות ובחיים מלאים באינספור משימות – לאנשים רבים יש צורך במצפן, שיכוון אותם לדרך הטובה ביותר עבורם להתפתחות ולצמיחה אישית. במסגרת היותי מאמנת אישית לאנשים רבים, אני שמחה להיות המצפן הזה.
בכובע של מאמנת אישית אין שפנים וקסמים אחרים, אך ניתן לשלוף מתוכו טכניקות מתקדמות ואינטואיציות חדות, שמסייעות למתאמנים לשנות דפוסי התנהגות בלתי יעילים, להסיר מחסומים שנערמו במשך שנים, וליצור את השינוי המתבקש, שמאפשר להם להגשים חלומות ושאיפות ולממש את מלוא יכולותיהם.
אדם שמגיע לאימון אישי לא בהכרח נושא על גבו שק של בעיות. מתאמנים הם אנשים נורמטיביים כמוני וכמוך, שאינם מרוצים ממצב קיים באחד או יותר ממישורי חייהם, ומעוניינים בשינוי. אני כמאמנת אישית לא עושה עבורם את השינוי, אלא משקפת בפניהם את האמונות ודפוסי ההתנהגות שלהם, את החסמים המעכבים את התפתחותם, ואת שאיפותיהם וחזונם. כשהתמונה ברורה – אפשר להשתמש בכל אחד ממרכיביה כדי לחולל את השינוי וההעצמה. 
אני רואה אימון אישי כאינטראקציה מרתקת בין מאמן למתאמן, שבסיומה יכול המתאמן לצאת לדרכו ולתפקד באופן עצמאי ללא סיוע שלי. שאיפתי היא ליצור אצל המתאמנים, על ידי תהליך של אימון אישי, את היכולת להתמודד עצמאית וביעילות עם מצבים שונים בהווה ובעתיד.

אימון אישי להצלחה
 
 
עיצוב ובניה שטיבל.קום